måndag 3 maj 2010

Mysig helg!

storbild4  Har haft så fina dagar i Örebro. Det är verkligen en mysig stad att fly till emellanåt. De som känner mig vet att min prioritet är familjen och mina nära vänner. Ytlighet är inget för mig! Finns säkert de som inte fattar hur man kan vara i stan och inte röja loss! Har inte ens intresse av att göra det, så jag tänker inte ens förklara varför. Vi har verkligen bara varit, suttit i solen, tittat på vårglada människor njutit av att bara varit tillsammans. Tack:)

sid15 Postkodlotteriet hade utdelning av vinster där på torget under flera timmar. Många lyckliga vinnare. Uppträdande och annat. Pengar är bra att ha, men i vårt fall skulle vi inte bli lyckligare av det. Vi har gått igenom så mkt så vi vet att livet är värt mer än alla pengar i världen. Men tacka nej skulle jag ju inte göra för det! Jag skulle dela ut, till de jag har närmast mitt hjärta.

37230 

Väl hemma så slår tystnaden emot oss. Blir så påtagligt när vi kommer hem igen. Vi åkte ner till lilla gumman och tog bort ljuslyktorna. Nu är det vår, snart sommar, den andra utan vår ängla skatt. Som finns med oss, dag som natt, alltid i allt, vår finaste skatt.

DSCN1003

En trött liten tjej sista hösten, från  Huddinge sjukhus.

1174_13670282