tisdag 11 maj 2010

Bilprovning och Kina.

car4

Efter jobbet idag så hade jag tid för besiktning av min lilla pärla. Den gick igenom utan problem:) Skönt, bilar ska bara rulla och gå. Jag slutade 2 timmar innan jag hade besiktning, hade tänkt åkta hem emellan. Men då ringde Magnus, han och Maria ville bjuda mig på lunch på Kina;) underbara gullungar, så gott och trevligt.Tack!

120[1]

Var sedan och fixade lite blommor till svärmor, hon kom hem idag. Känns bra, hoppas krafterna kommer lite i kapp med solen. Jag tycker hon är stark, och kämpar bra. Vi tar en dag i taget, som vi alltid gjort, under en massa år tillsammans. Men nu har vi varit upp och välkomnat hem henne.

foryou

Sedan var vi ner till lilla gumman som vanligt. Är så glad att de klippt ner mkt busk där, så ljuset äntligen kommer in lite. Var så väldigt mörkt och svårt att få blommor att trivas, hoppas det får vara lite mer öppet nu! Lilla gumman tyckte aldrig om mörkret, någonstans!

Det har ordnat sig för svärfar också. Äntligen ett permanent boende. Lägenheten är hans den 1/6. Det tog sin tid. Men blir nog bra tillslut! För alla.

Ja det lunkar på, ena dan efter den andra. “Lungfan” är inte ens värd sitt namn! Dr samtal i morgon bitti inför nästa epidural-- bedövning, om det blir ngn. Ja, ja den som lever får se.

Allt löser sig sa gubben som sket i badkaret:)
75c4076fd2d538ca

Puss och Kram