söndag 20 juni 2010

Helgslut igen!

DSC_0812

Helgen har varit en kall historia, liksom förra helgen, och helgen före…..Vi har varit i Rättvik ,men mestadels hållit oss inomhus. Lite grillat för att hålla värmen en stund!

När vi kom hem idag så tog vi en tur runt vår kanal i skogen. Jag måste prova för att se hur mkt jag orkar, det gick riktigt bra, måtte det hålla i sig. Nu känner jag mest av det vanliga av “lungfan”. Det som jag får leva med.

DSC_0815

Micke hade förstås kameran med sig som alltid! Konstkanalen som de förra våren började gräva ur och rusta upp. Här har jag sprungit omkring i alla mina år. Liksom Magnus och hans vänner också gjort. Som barn höll jag t.o.m på att drunkna här:/ Jag var 4 år och kommer ihåg allt som igår, även vad jag hade för klänning på mig.

Kanske var det därför jag senare i livet blev simmerska! Rädd för vatten blev jag aldrig!

DSC_0769