lördag 12 juni 2010

Blomsterplats!

DSCN1759 Eftersom det är som det är har jag inte kunnat vara ner till lilla gummans blomsterplats (låter bättre än grav). Men Micke har varit där ofta. Nu i veckan hade klassen och andra kompisar varit där hos gumman med massor av fina sommarblommor, avslutningsbuketter, bara för henne. Tack alla lärare och klasskamrater som alltid bär Josefine med er i era hjärtan det värmer ska ni veta. DSCN1760

Olivias fina blomma med texten, Jag saknar dig så det gör ont i kroppen. Fina vännen Olivia vad Josefine var glad att hon hade dig med. Jag är säker på att hon sitter på din axel och kollar in vad du gör, vilka killar du kollar på och allt sådan som ni gjorde tillsammans. Tack för att du också alltid var en fin vän!!!

En stor kram också till Josefines älskade Kerstin som nu gick i pension. Jag vet att Josefine tycker det är skönt, hon ville helst ha Kerstin för sig själv, trollungen! Kerstin som förgyllde varje dag för Josefine på sitt underbara sätt. Tack för alla år!

2006_0807Image0056 DSCN0996

DSCF1298

Tack alla mina vänner för uppmuntrande sms /mail tack för er omtanke. Jag gör det bästa för att piggna på mig och hoppas kroppen/lungfan vill detsamma:/

Tack goa vännen Ulla för den härliga buketten,värmer gott.

DSCN1758

Stort grattis till Matilda som tog studenten igår. Det var med sorg i hjärtat jag inte kunde dela din dag gumman. Men Micke, Magnus och Maria berättade att din mamma och Conny hade gjort det så jättefint för dig med tält, långbord, smörgåstårtor och olika tårtor. Det visste jag såklart att hon skulle göra;) jag hade väldigt gärna varit där och “moffat”;) Jag önskar dig ett underbart liv som jag hoppas vi alla får vara delaktiga i, mostrus lilla Tildus förblir du alltid:)

Ja nu har jag jobbat ett tag, så nu blir det vila…igen !