torsdag 24 juni 2010

Glad Midsommar!

Midsommarstång 0314

Jag önskar er alla mina goa vänner, nära och kära en skön midsommar. Hoppas vädret får bestå så alla kan njuta av några lediga dagar:)

Vi hade en trevlig kväll i går med Magnus och Maria och Marias mamma Lena, och bror Tobias, som var här och grillade med oss. Riktigt trevligt och en skön kväll, ute på altan:)

Magnus har brandjour och Maria jobbar också hela midsommar, så vi tjuvstartade lite. Går ju bra det med:) Nästa midsommar kommer vi ju ha en liten knodd med, så svårt att tänka sig. Men alldelens, alldelens underbart:):):) Nästa vecka börjar jag jobba igen! Ska bli så skönt att komma igång igen!! Känner mig på G igen:)

wiggle

Stort tack till mina jobbarkompisar för alla fina sms och samtal under min sjuktid! Det har värmt ska ni veta. Tack för all er omtanke!!!