torsdag 1 juli 2010

Den ensamma veckan!

Morehead_Boy___Girl_Lge_Tubed_By_Emma_B__3_ Veckan har gått väldigt fort trots att jag hade lite problem med ensamheten. Nätterna har väl varit de som varit jobbigast, det är ju oftast då som allt kommer, nätter och kvällar, de kommer jag inte så bra överens med alls. Just vetskapen om att jag varit själv, har varit jobbig.Tur jag har mina goa vänner!

Har träffat Lotta, dit jag var och fikade och blev bjuden på super god paj och trevligt surr:) Sedan har jag träffat Maria och lilla Isak, som för övrigt blivit stora killen! Tänk vad fort det går, nu sprang han omkring och “snackade,” så roligt att han inte var blyg heller, trots att det var ett tag sedan vi sågs, sötnosen:)

Gapskratt fick vi också då Karlsson kom in med en levande råtta, så fint i munnen.4070 Han släppte den i trappen, vi höll på att skratta ihjäl oss, innan vi fick i den i en burk, och ut med den. Rackar Karlsson;) Vårt Lo-djur!

DSCN1665

I kväll blev jag bjuden till Magnus och Maria på världens godaste lasagne med sallad och vitlöksbröd till, mums vad gott!! Underbart att sätta sig vid dukat bord, och bara njuta av god mat och gott sällskap. Tack för det mina underbara gullvippor:) Älskar er!!!

Pratat med lilla svärmor också, så pigg efter sitt läkarbesök, det gör mig glad!

qcchildpraying2[1]

Nu blir det en intensiv jobb helg igen, och det känns bra, att vara igång:)